Inlägg: 2354278
Sv: A proposito de nada
Jag tror nästan Calle Järnkrok kan komma att hamna i Ducks. Lira lite NHL hockey med gamla parhästen Silver..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: nu när den övergången med NHL-svensken inte kommer hända, kan du säga vilket namn Brynäs hade förhandlingar med?
+ 4
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Börjar bli lite (irrationellt) irriterad på detta. Hur kan det komma sig att ”alla andra” SHL-lag fostrar spelare som i parti och minut viker ned sig och återvänder hem efter minsta motgång i nordamerika medan vi fostrar spelare som kämpar på och tar permanent plats i NHL?
Brynäsandan?
Brynäsandan?
+ 14