Inlägg: 2354560
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: samma visa som man alltid hör inför säsong från många brynäsare i div grupper, fortsätter att dumförklara
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: jaja vi får se efter säsongen. Såklart man alltid tror o hoppas? Vad är det för konstigt med det? Speciellt iår när vi har seriens starkaste mv-par, värvat idel VM/OS-spelare o en tränare som är otroligt duktig.
Du kanske skulle testa att va lite mer positiv, måste va tufft att leva med din negativitet. Ha det bra.
Du kanske skulle testa att va lite mer positiv, måste va tufft att leva med din negativitet. Ha det bra.
+ 5