Inlägg: 2354581
Sv: A proposito de nada
Herre P: Har också missat att sallinen är historia enligt ett tidigare inlägg i dag .
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Nedan stod i AB-artikel i dag - det är Känttä som intervjuas:
”Tomi Sallinen, kan det vara något?
– Det vet jag inte. Det får vi se. Vad jag förstår så är han ledig i alla fall.”
”Tomi Sallinen, kan det vara något?
– Det vet jag inte. Det får vi se. Vad jag förstår så är han ledig i alla fall.”
+ 1