Inlägg: 2355376
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Justin Bailey ser ruggigt intressant ut! Stor, fysiskt och näsa för målet!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Eller hur!
Hitta han på Eliteprospecs. Sen diggade jag verkligen klippen på Youtube på honom. Även han en spelartyp vi verkligen saknar. Skulle lätt kunna stänka in 20+ mål i SHL.
Avig som Kahnberg, skott som Brendl och tung som Söderblom.
Kanske ska dra iväg ett mejl till Alcén... 😉
Eller hur!
Hitta han på Eliteprospecs. Sen diggade jag verkligen klippen på Youtube på honom. Även han en spelartyp vi verkligen saknar. Skulle lätt kunna stänka in 20+ mål i SHL.
Avig som Kahnberg, skott som Brendl och tung som Söderblom.
Kanske ska dra iväg ett mejl till Alcén... 😉
+ 9