Inlägg: 2356247
Sv: A proposito de nada
Samsung: Om du frågar mig (#33) är jag uppvuxen på Brånan. Hamreskolan 1-6, sedan Gärdesskolan 7-9 och gymnasiet på Torsberg. Excellent memories 😊. Good place to grow up.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: härligt! Super nyfiken hur det är i Bollnäs , vad som är "fina" områdena om man får säga så 2022.
Ren känns lugnt och fint och blandat radhus-villor? :)
Björkjära? Super fint också.
Men tänker på typ Herte,sjörgrå osv..
Har du nån typ "ranking" om Bollnäs stadsdelar? :)
Ren känns lugnt och fint och blandat radhus-villor? :)
Björkjära? Super fint också.
Men tänker på typ Herte,sjörgrå osv..
Har du nån typ "ranking" om Bollnäs stadsdelar? :)