Inlägg: 2356392
Sv: A proposito de nada
MatteZzZ: är ju en supervärvning..svensk landslagsman 25 poäng på 39 matcher i khl som back är ju kanon..är ren klass på den värvningen, enligt mig klart bättre än en skadebenägen Kinnwall
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: Håller med! Just nu är stämningen på forumet att allt Brynäs IF gör oantastligt. T ex, att Alcen väntar med anfallsvärvningar är smart/clever! Vi får se hur stämningen är om/ när Brynäs förlorat några matcher.
Jag tror att klubben har förutsättningar att förbättra situation vs de senaste säsongerna. Men hittills har Alcen bevisat Noll
Jag tror att klubben har förutsättningar att förbättra situation vs de senaste säsongerna. Men hittills har Alcen bevisat Noll
+ 3
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: Örebro behövde den där värvningen, deras backsida är en av SHLs svagaste. Kanske t.o.m. sämst.
+ 6