Inlägg: 2356467
Sv: A proposito de nada
{8399}: Mycket justare att ”gnälla” innan än komma när det redan börjat och man eventuellt har facit!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tgl: I min värld är det tvärsom du gnäller när något inte fungerar annars gnäller du för gnällandets skull , tror mycket på årets Brynäs och om jag känner Alcen rätt så har han två forwards på G och kommer presenteras inom kort .
+ 3
Sv: A proposito de nada
Under nästa vecka räknar jag kallt med två värvningar. Annars börjar jag bli lite orolig då försäsongsmatcherna faktiskt närmar sig..
+ 1