Inlägg: 2356473
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Men snälla. Ingen vet väl eg nåt innan seriestart. Egentligen. Men man måste ju bygga på nåt och på förhand går det väl ändå att konstatera att ni har en riktigt bra backsida och seriens bästa målvaktspar. Men visst, allt kan alltid gå åt helvete och gamla meriter lever ingen på. Visst kan Lindbäck göra en Svedberg och bli årets Mr Schweizerost. Men det är knappast troligt
+ 11
Sv: A proposito de nada
ellis: Förmodligen lika säkert som att du vet att andra lag värvat bättre.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Du och Anders Berg borde bli ett par.
Att multiplicera två stycken negativa blir ju ändå positivt?
Värt ett försök!
Att multiplicera två stycken negativa blir ju ändå positivt?
Värt ett försök!
+ 6