Inlägg: 2358214
Sv: A proposito de nada
Peja: pulkkinen tror ja lätt gör 20 kanske 25 mål i shl vore en kanonvärvning det enligt mig..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: Jag skulle också vilja slå ett slag för en spelare som Pettis tipsat om. Justin Bailey. De två senaste säsongerna han gjirde i AHL: 43/83
Dock har han inte haft någon vidare utveckling i NHL. Men kan säkert bomba in 15-20 baljor i SHL.
Dock har han inte haft någon vidare utveckling i NHL. Men kan säkert bomba in 15-20 baljor i SHL.
+ 3