Inlägg: 2358256
Sv: A proposito de nada
Mrjsamme: önskar inget hellre än johan i Brynäs, men skulle han vara klar hade han mer troligt tränat med laget än kört välgörenhetsmatcher i malmö.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
brynäs08: Förstår hur du tänker, men
Skulle han träna med Brynäs och han inte skulle vara klar.
Tänk vilket liv det skulle bli då, jösses
Skulle han träna med Brynäs och han inte skulle vara klar.
Tänk vilket liv det skulle bli då, jösses
+ 3
Sv: A proposito de nada
God morgon
Sverige avslutade ju Hlinka ... Tournament som tvåa (efter Canada) och Theo Lindstein gjorde en riktigt bra turnering med 6 p på 5 matcher. Det gjorde att han blev 3:e bästa back i turneringen.
För de som vill se lite action så hittade jag denna analys där Theos spel analyseras 6.52 in i videon. Håll till godo!
Sverige avslutade ju Hlinka ... Tournament som tvåa (efter Canada) och Theo Lindstein gjorde en riktigt bra turnering med 6 p på 5 matcher. Det gjorde att han blev 3:e bästa back i turneringen.
För de som vill se lite action så hittade jag denna analys där Theos spel analyseras 6.52 in i videon. Håll till godo!
+ 9
Sv: A proposito de nada
brynäs08: Tror att JL och hans agent fortfarande jagar ett NHL kontrakt så vi får se om någon klubb nappar , Så möjligen i September får vi klarhet i vad han hamnar .
+ 3