Inlägg: 2358615
Sv: A proposito de nada
Såg lagbilden på insta stores, får det till 20 spelare och 17 ledare, blir ju nästan löjligt. Nedersta raden, sex ledare och tre spelare. Näst nedersta raden, sex ledare och fyra spelare.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: men ?ledare? svedman är med, alcen o grahm. Sen säkert materialar o läkare o sånt. Varför är det konstigt att dom är med?
+ 1