Inlägg: 2358710
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: "Om inte annat så borde man väl få NÅNTING för att betala in privatpartner varje månad…"
Räcker det inte att du får ett bättre hockeylag att titta på? Det är det ENDA jag vill ha för mina pengar.
Räcker det inte att du får ett bättre hockeylag att titta på? Det är det ENDA jag vill ha för mina pengar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vad tror ni tar sig HV till slutspel? Nubben tror på minst kvartsfinal om dem får in Anton Strålman på sista plats. 15 fws har dem redan.
Om inte annat så borde man väl få NÅNTING för att betala in privatpartner varje månad…