Inlägg: 2358748
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Bara hoppas det smyger sig in en sån känsla i deras lag oxå!😀
Apropå ngt helt annat. Missat diskussionen kring nya dräkten. Är det bara jag som stör mig som fan att både emblemet på framsidan och namnet på baksidan sitter för långt ner?? Jag vill se det nån cm högre upp.
Apropå ngt helt annat. Missat diskussionen kring nya dräkten. Är det bara jag som stör mig som fan att både emblemet på framsidan och namnet på baksidan sitter för långt ner?? Jag vill se det nån cm högre upp.
+ 1
Die Hard dessutom..
Hon "räknar" kallt med minst slutspel. Läser att dom är tippade som guld.
Påminde henne om sist dom var topptippade..