Inlägg: 2358883
Sv: A proposito de nada
waker: mm känns som han iaf är rimlig. Olausson och maclinnis hade ingen koppling. Pajen känner säkert han bra, hoppas han joinat Brynäs
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skagge:
26 poäng i FM liiga är inget som imponerar. Om det är den nivån på "spets" som JA avser att bra in så är det riktigt riktigt illa tyvärr.
26 poäng i FM liiga är inget som imponerar. Om det är den nivån på "spets" som JA avser att bra in så är det riktigt riktigt illa tyvärr.
+ 4