Inlägg: 2359196
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung:
Tror inte Scott kommer spela center. Manner har iaf placerat honom som ytterforward nu på försäsongen.
Tror inte Scott kommer spela center. Manner har iaf placerat honom som ytterforward nu på försäsongen.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Samsung: Jag tror Scott hamnar på vinge, han är ju rightare (OM nu Larsson är klar 😉) , vi har ju inte så många rightare.
+ 5
När hade vi detta djup på center sidan?
Dra det krasst så blir Scott typ 4e center. (Kommer inte bli så såklart men krasst)