Inlägg: 2359215
Sv: A proposito de nada
Friberg33: förstod att jag skulle bli missuppfattad. 😂 Fattar väl jag med. Men jag skrev dra det krasst så har vi Scott som 4e center. Betyder att sånt sjukt djup har vi på center sidan om man skulle ställa upp så vinner självklart inte blir aktuellt.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung:
Ok! Är med på noterna👍 Sista meningen greppar jag dock inte riktigt..men håller förmodligen med😊
Ok! Är med på noterna👍 Sista meningen greppar jag dock inte riktigt..men håller förmodligen med😊
+ 2