Inlägg: 2359393
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: det känns redan nu att laget är mer byggt för ett tufft slutspel än serielunk
+ 7
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Vi känns betydligt tuffare redan nu med Friman och Sklenicka in (och Larsson om det stämmer). Men inte fel med fler fysiska spelare. Vill säga att FBK vann guldet tack vare sitt fysiska spel, framför allt SAIK hade ju jättejobbigt med det.
+ 11
Om Alcen går på Leo så vill han bygga ett mycket tuffare Brynäs.