Inlägg: 2359406
Sv: A proposito de nada
Rätt stor flopprisk på Komarov ändå. Inte helt orimligt att han skulle kosta 150-200.000 i månaden och samtidigt göra typ, 12-15 poäng. Lägg pengarna på en forward med större potential till poängproduktion.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Vore en stjärnvärvning ändå… Ser ju bra ut. Å Luleå mfl verkar vilja ersätta Omark med Komarov…
Länkar:
https://youtu.be/xMjemsxgPSM
https://youtu.be/xMjemsxgPSM
+ 4