Inlägg: 2359696
Sv: A proposito de nada
bradberry: någon borde ju kunna korrekturläsa innan man publicerar information på sin officiella hemsida kan man tycka 💡
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pigalle: till alla: Johan Larsson känns bra, en favoritspelare, hård, tuff, skapar ytor för medspelare, Förhoppningsvis mer poäng i SHL än NHL (högre upp i hierarkin i Brynäs kontra NHL.
Komarov: mer tveksamt, får lite Dima-vibbar, låg lägstanivå, hög högstanivå (det sistnämnda för sällan?)
Vad tycker ni?
Komarov: mer tveksamt, får lite Dima-vibbar, låg lägstanivå, hög högstanivå (det sistnämnda för sällan?)
Vad tycker ni?