Inlägg: 2359754
Sv: A proposito de nada
Charles: Verkligen!! Upplagt nu igen men fortsatt utan Larsson. Fyfan nu blev man nervös!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: en annan positivare tanke, de medvetet lurar oss med denna laguppställning för att göra presentationen mer grandiös, typ när de läser upp laguppställningen så "just det vi har glömt en spelare och ett nyförvärv" sen dånar musiken och Larsson kommer in
Ber till vår gud OVE igen. nervös som fan över detta :P
Ber till vår gud OVE igen. nervös som fan över detta :P
+ 11