Inlägg: 2359849
Sv: A proposito de nada
Pyrret: Du tror alltså inte Larsson presenteras idag? Eller VET kanske till och med?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Larsson var inte med på autografskrivningen så känns som att han inte kan vara i gävle av någon anledning och därför känns en presentation idag långsökt, konstigt om folk inte skulle kunna få autograf av honom bara för att dem ska presentera han hemligt på isen, lite antiklimax känsla redan idag
+ 5