Inlägg: 2360924
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Han hade mycket minus för att han spelade precis hela tiden och gör man det i Timrå förra säsongen så kommer man få minus i protokollet.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mustard Tiger: Nej så kan det säkert vara. +- kan vara den sämsta statistiken att hänvisa till.
Var bara tvungen att nämna han statistik när du tyckte han saknades vad gäller er defensiv :) <3
Var bara tvungen att nämna han statistik när du tyckte han saknades vad gäller er defensiv :) <3
+ 2