Inlägg: 2360955
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin:
Nån som vet vilka som är domare?!
Dom skämmer fan ut sig. Först tar dom en 2a på Sklenička efter en klockren OpenIce. Sen tar dom helt sjukt 5 man..
Måste vara några div 2 domare som ska visa upp sig.
Pinsamt!!
Svensk hockey håller på dör ut.
Nån som vet vilka som är domare?!
Dom skämmer fan ut sig. Först tar dom en 2a på Sklenička efter en klockren OpenIce. Sen tar dom helt sjukt 5 man..
Måste vara några div 2 domare som ska visa upp sig.
Pinsamt!!
Svensk hockey håller på dör ut.
+ 6