Inlägg: 2360977
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Bra att få träna pp på försäsongen, har inget emot lite billiga utvisningar åt andra hållet för att få träna special teams
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
visst det är försäsong men någon regel kan väll domarna följa, solklara icings som tas bort och nu en interference dem skippade :P
nähä dem tog den senare istället
nähä dem tog den senare istället