Inlägg: 2361630
Sv: A proposito de nada
Eliteprospect-scoutade lite och hittade denna rightare som både har spelat med Johan Larsson i Buffalo och Arizona. Verkar vara en hyfsad målskytt oxå.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Ja enligt Manner arbetarbladet verkar man bekräfta att det ska komma ett till nyförvärv inom kort. Någon som har någon info?
Ja enligt Manner arbetarbladet verkar man bekräfta att det ska komma ett till nyförvärv inom kort. Någon som har någon info?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lemp: Påminner om Lee Goren på pappret. Såg förresten att Philip Larsen har skrivit på för Esbjerg i danska ligan. Hade varit en kanonback i SHL, men han ville väl hem.
+ 1