Inlägg: 2361665
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Många många Timrå-Troll här märker jag. Ignorera dom bara. Samma visa som förra året.
Timrå åker ur SHL igen om nåt år, de har inte ekonomin i längden. Jojo-lag.
Timrå åker ur SHL igen om nåt år, de har inte ekonomin i längden. Jojo-lag.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: Härligt😊
Hoppas att du får mycket pluspoäng nu efter att ha varit avstängd. 👍
Hoppas att du får mycket pluspoäng nu efter att ha varit avstängd. 👍
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: känns som att 80% procent på denna sida är under typ 18 eller 15...jävla konstig nivå på det mesta🤣🤣 orimliga och helt fantastiskt skruvade koversationer oftast, men man får sig ett gott skratt ibland så det gör inge🙂
+ 5