Inlägg: 2361993
Sv: A proposito de nada
Hjärter Dam: OK lite mer tråkig attityd trodde dom haft roligt och spelat golf hela sommaren under sommar ledigheten , men jag missunnar ingen att ha lite skoj och tycker Mikko att det är bra med team building så vem är jag att säga emot litar 100% på Mikko .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ok en fråga hur går det i morgon mot Örebro ? jag tror det blir tufft tyckte Örebro ligger före oss i förberedelserna och att vi var trögstartade förra säsongen utropstecken är Lindbäck och att vi spelade bra mot Örebro förra säsongen , Pettisbif tror att vi vinner enligt inlägg igår jag är mer tveksam .