Inlägg: 2362302
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Är det bara jag som inte fattar varför vi spelar Palve med Scottin i förstakedjan?! Har liksom Larsson och Björninen i laget!
Jag tycker:
Rödin - Larsson - ny
Dima - Björninen - Scott
Olesen - Palve - Eklind
Junisar + Ölund
Jag tycker:
Rödin - Larsson - ny
Dima - Björninen - Scott
Olesen - Palve - Eklind
Junisar + Ölund
+ 6
Sv: A proposito de nada
Hade jag fått välja hade jag bytt plats på Scott och Larsson.
Sen PP hade jag ställt upp såhär:
Sklenička point
Kinnvall Vänster
Timashov Höger
Rödin Bakom mål
Larsson Framför mål
Johannesson Point
Scott Vänster
Palve Höger
Björninen Bakom mål
Olesen/Eklind Framför mål
Men vad kan jag? Jag är ju bara en soffcoach.
Sen PP hade jag ställt upp såhär:
Sklenička point
Kinnvall Vänster
Timashov Höger
Rödin Bakom mål
Larsson Framför mål
Johannesson Point
Scott Vänster
Palve Höger
Björninen Bakom mål
Olesen/Eklind Framför mål
Men vad kan jag? Jag är ju bara en soffcoach.
+ 13
Såhär ställer iaf vi upp ikväll:
Lindbäck (Vehviläinen)
Kinnvall - Bertilsson
Rödin - Palve - Scott
Hedberg - Sklenička
Timashov - Björninen - Larsson
Johannesson - Friman
Olesen - Ölund - Eklind
Lindstein - Bergman
Kvist - Birgersson - Ljungkrantz