Inlägg: 2362375
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9873}: Ingen aning! 😊
Men vi hoppas ju på två nya så vi kan få ihop tre bra kedjor.
Men vi hoppas ju på två nya så vi kan få ihop tre bra kedjor.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Måste fråga. Vet inte om det bara var jag, men visst var de gråa tröjorna ordentligt fula.....? Tyckte dom inte identifiera Brynäs någonstans.... Men det kanske bara var jag. Givetvis bara en tröja för försäsongen, men nja i mitt tycke.
+ 1