Inlägg: 2362553
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: värva tillbaka myllirä,Berglund och björk så vi kan hålla tätt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Vilket jävla skitsnack det är träningsmatcher och vem fan bryr sig startade segt förra säsongen och blev bara bättre så oväsentligt vi kommer bara bli bättre.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Dags att skrota dom här fula tröjorna va? Ser ut som träningströjor (Och spelarna spelar som det vore träning oxå) 😅
+ 7