Inlägg: 2362587
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gunderson: vi har nog värvat två spelare som borgar för att det inte kommer se rörigt ut i egen zon.
I vart fall om både Björninen och Larsson centrar var sin sida.
Kan inte tänka mig att det kommer se så rörigt ut.
Skulle ju vara helt otroligt om en back som Friman inte har stäppat upp till seriestart.
I vart fall om både Björninen och Larsson centrar var sin sida.
Kan inte tänka mig att det kommer se så rörigt ut.
Skulle ju vara helt otroligt om en back som Friman inte har stäppat upp till seriestart.
+ 3
Man snurrar och snurrar och får arbeta så mycket för sina chanser. Timrå och Örebro går in i anfallszon och lägger några passningar sedan blir det ett farligt läge.
Är spelsystemet rätt? Älskar ju Manner men bara en tanke?!