Inlägg: 2362594
Sv: A proposito de nada
{9873}: Om du läser mitt inlägg igen så förstår du att jag är lugn. Det är andra personer som inte är lugna
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Sorry läste det igen och du har samma inställning som jag det har precis börjat och det ser bättre ut för varje match ska bli intressant att se dubbel mötet mot Leksand nästa vecka .
+ 2