Inlägg: 2363005
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Saknaden av William Eklund, Alexander Holtz och Lucas Raymond blev för stor. Inte lätta spelare att ersätta, och det är ju offensivt problemen framförallt har legat.
Och sen när det kommer till lite för många personer här inne, hur kan ni påstå älska er förening när ni spyr galla som ni gör? Och det är efter 2 träningsmatcher. Borde ni inte ha lite mer förtroende för Manner? Och ge det lite tid.
Jag förstår verkligen inte beteendet hos vissa..
Och sen när det kommer till lite för många personer här inne, hur kan ni påstå älska er förening när ni spyr galla som ni gör? Och det är efter 2 träningsmatcher. Borde ni inte ha lite mer förtroende för Manner? Och ge det lite tid.
Jag förstår verkligen inte beteendet hos vissa..
+ 10
Vad har hänt med svensk hockey? Juniorkronorna hela vägen upp till Tre Kronor ser så jävla veka ut. Att Finland bara kör och kämpar som om deras liv stod på spel är det värsta.
Mjuka mot hårda. Finland har otvivelaktigt gått om Sverige i rangordningen. Så sorgligt.