Inlägg: 2363017
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: Bara att du föreslår vadslagning om hur många mål BIF skall göra i en TRÄNINGSMATCH säger allt. Man vinner inga titlar i augusti/september.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Helt rätt. Ich jag vinner hellre mot timrå under grundserien än en sketen träningsmatch. Men vissa här verkar jämföra träningsmatcher med ett brinnande slutspel
+ 2