Inlägg: 2364486
Sv: A proposito de nada
Peja: Om det under 4-5 säsonger har varit skitsäsonger och att en del av det är att vissa spelare läser på sociala medier och bli påverkade av det så blir jag väldigt orolig över denna säsong.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det är normalt att personer som är 20-35 år läser på sociala medier. Hockeyspelare är antagligen inget undantag. Tycker det är desto värre att så många vuxna människor (som av oklar anledning kallar sig för supportrar) beter sig som allt annat än just supportrar så fort de loggar in på sociala medier.
+ 2