Inlägg: 2364590
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Malken:
Förra säsongen sökte han förgäves och förbrilt efter en 3e länk till både Rödin/Scott men även till Dima/Palve. Därav allt hattande i kedjorna framför allt. Men där han skulle ha ändrat var ju PP femmorna. Vilket han inte gjorde nån gång tror jag. Därav sämsta PPt i ligan 👏
Förra säsongen sökte han förgäves och förbrilt efter en 3e länk till både Rödin/Scott men även till Dima/Palve. Därav allt hattande i kedjorna framför allt. Men där han skulle ha ändrat var ju PP femmorna. Vilket han inte gjorde nån gång tror jag. Därav sämsta PPt i ligan 👏
...Men minns jag rätt laborerade Manner flitigt med laget även förra försäsongen. Rätt eller fel kan inte jag avgöra - men spelarna verkar ju ha trivts otroligt bra med Manners ledarskap under fjolårssäsongen.