Inlägg: 2364675
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
När Björninen värvades tänkte man nu har vi en centersida med:
Björninen
Scott
Palve
Ölund
När Larsson blev klar tänkte man nu har vi en alldeles för bra centersida:
Larsson
Björninen
Palve + Scott
Ölund
Nu ser centersidan ut såhär:
Palve
Björninen
Ölund
Birgersson
Avsaknaden av ytterforwards är tydlig. Hoppas verkligen Gunler vänder hem på lån
Björninen
Scott
Palve
Ölund
När Larsson blev klar tänkte man nu har vi en alldeles för bra centersida:
Larsson
Björninen
Palve + Scott
Ölund
Nu ser centersidan ut såhär:
Palve
Björninen
Ölund
Birgersson
Avsaknaden av ytterforwards är tydlig. Hoppas verkligen Gunler vänder hem på lån
+ 8
Sv: A proposito de nada
Makita: Samtidigt som han säger det säger han att centra i Brynäs är inte typsikt centerspel... dom ska anfalla med 5 man och försvara med 5 man.
Något otydligt igen kan jag tycka!
Manner, spot on!
Något otydligt igen kan jag tycka!
Manner, spot on!
Men Manner uttalade som om att Larsson ska vänja sig vid storrink innan han spelar center.