Inlägg: 2364806
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: "Driven från första tee uppskattas skarpt!"
Tackar!
Ja, den var iaf klart bättre slagen än ellis halvtoppade socket ner i vattenhindret framför damtee... ;-))
Tackar!
Ja, den var iaf klart bättre slagen än ellis halvtoppade socket ner i vattenhindret framför damtee... ;-))
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ändringar i uppställningen inför kvällen, bra!
Era kommentarer och uppdateringar uppskattas för oss som ej har tillfälle att se matchen!
Forza Brynäs!
Era kommentarer och uppdateringar uppskattas för oss som ej har tillfälle att se matchen!
Forza Brynäs!
+ 5
Driven från första tee uppskattas skarpt!