Inlägg: 2364813
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Larsson fortfarande på kant alltså... jaja kul att se lite förändring. Får se hur det fungerar snart. Sen får man ju komma ihåg att Bertilsson är ett ganska stort glapp också
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
CatoCensorn: Jag tror man ”skyndar långsamt” med Larsson för att vänja honom vid stor is igen. Tror vi kommer att få se honom som vinge majoriteten av träningsmatcherna.
+ 3