Inlägg: 2364823
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker att det är ett visst svaghetstecken av Manner att satsa så hårt på Rödin-Palve-Scott som han gjort. Alla träningar och 3 matcher.
Den kedjan var fördömd att misslyckas.
Även PP femmorna såg man skulle misslyckas från start...
Nja. Sagt det förr. Varför ens starta säsongen med ett riskmoment?
Den kedjan var fördömd att misslyckas.
Även PP femmorna såg man skulle misslyckas från start...
Nja. Sagt det förr. Varför ens starta säsongen med ett riskmoment?
Tack!