Inlägg: 2364874
Sv: A proposito de nada
Davey85: Tycker att vi inte kan fortsätta ursäkta oss längre för ett dåligt spel och resultat. Idag måste grabbarna visa att man vill vinna och kriga för varandra. Seriespelet närmar sig med stormsteg och nu gäller det att leverera.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Har inte sett nån av de tre första matcherna själv. Men ja, vore skönt med lite positiva signaler idag, gärna en vinst för självförtroende.
+ 1