Inlägg: 2365287
Sv: A proposito de nada
Jockster : Jag tror jag skrev här nedan lite varför jag tror det ser segt ut
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Utan ett par billiga/oturliga/slarviga/onödiga/till stor del begripliga egna misstag som gav Leksand ett par mål så hade vi vunnit matchen, och alla otåliga/överengagerade fans härinne hade varit nöjda med spelet.
Det är så den typen av supportrar fungerar, det är sen gammalt och nåt man får leva med på såna här sajter.... ;-)
Det är så den typen av supportrar fungerar, det är sen gammalt och nåt man får leva med på såna här sajter.... ;-)
+ 2