Inlägg: 2365338
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Goon: Jag har skrivit det tidigare men är orolig över Dima. Han bör och behöver vara en offensiv kraft för oss att räkna med. När man innan försäsongen lekte med linor så såg en andralina med Björninen, Timashov och en till riktigt vass ut. Björnen har steppat upp fint. Men Dima? Karln har spelat över 40 matcher i NHL och gjort nästan 50p i AHL under en säsong. Han bör vara en viktig offensiv pjäs. Hoppas han kommer till rätta
Edit: Om kriget i Ukraina spökar till det för honom är det fullt förståeligt. Men synd ändå.
Edit: Om kriget i Ukraina spökar till det för honom är det fullt förståeligt. Men synd ändå.
+ 1
;)