Inlägg: 2365433
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: "Betyder inte ett skit när serien startar även om det inte såklart är bra att torska mot sina rivaler 2 gånger på 2 dagar"
Eller så är det bättre att förlora såna här matcher än att vinna dom vid den här tidpunkten. Förluster kan ju faktiskt vara mer fostrande och lärorika, då ser man iaf vad man måste förbättra och träna hårdare på.
Att det sen råkade vara just Leksand som vi förlorade mot lägger jag ingen större vikt vid. Det där rivalsnacket la man av med i slutet av tonåren... ;-)
Eller så är det bättre att förlora såna här matcher än att vinna dom vid den här tidpunkten. Förluster kan ju faktiskt vara mer fostrande och lärorika, då ser man iaf vad man måste förbättra och träna hårdare på.
Att det sen råkade vara just Leksand som vi förlorade mot lägger jag ingen större vikt vid. Det där rivalsnacket la man av med i slutet av tonåren... ;-)
+ 1
En artikel om hur Brynäs pp skall bli bättre
Vet inte om den postats förut
I så fall ber jag om ursäkt
Ingen idé och gräma sig efter en dålig försäsong
Betyder inte ett skit när serien startar även om det inte såklart är bra att torska mot sina rivaler 2 gånger på 2 dagar