Inlägg: 2368563
Sv: A proposito de nada
Berge: odugligt,,tar åt helvete för lång tid,,ska vara med å spela ihop laget från början ,,skulle varit tidigare ute å mera på ,,och fixat det här,,
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: Kan man tycka.
Men hur är det med lag som värvar i februari?
Har dom helt fel lag då?
Och iom att Brynäs sällan värvar då, har man alltid rätt lag då?
Men hur är det med lag som värvar i februari?
Har dom helt fel lag då?
Och iom att Brynäs sällan värvar då, har man alltid rätt lag då?
+ 3