Inlägg: 2369503
Sv: A proposito de nada
Närmare stockholm kompis med Dima. finns sociala fördelar. Men finns ju inte ens ett rykte om att man är ute efter han. är väll mer cashen som står i Luleås favör om det ens skulle ligga på bordet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: Alcén har nog hört sig för. Men sen chansen att Kempe kommer.
Ja lyckas han med det trolleristycket så..
Ja lyckas han med det trolleristycket så..