Inlägg: 2370575
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: ” Så nu tisslas och tasslas det alltså om att vi ska plocka in en 34-årig veteran, som inte blivit erbjuden nytt kontrakt, på platsen för vår utlovade spets…??”
Snacka om att göra en höna av en fjäder!
Du kan gärna visa vart du läst ”att han ska ta platsen som utlovades till spets”.
Givetvis skulle en värvning av Sallinen vara till för att bredda laget längre ner i leden, inte som spets. Jösses…
Snacka om att göra en höna av en fjäder!
Du kan gärna visa vart du läst ”att han ska ta platsen som utlovades till spets”.
Givetvis skulle en värvning av Sallinen vara till för att bredda laget längre ner i leden, inte som spets. Jösses…
+ 6
Sv: A proposito de nada
munkas: Men jösses... Klart som fan att man kommer plocka in en spets OM Sallinen får nytt förtroende. Sallinen är enbart utöver isnf, det skulle göra laget starkare. Tycker "juniorkedjan" är på tok för svag.
+ 7
Så nu tisslas och tasslas det alltså om att vi ska plocka in en 34-årig veteran, som inte blivit erbjuden nytt kontrakt, på platsen för vår utlovade spets…??
Dessa ord är så makabra att de inte ens borde få skrivas ut. De ska inte ens få viskas på en ödslig äng mitt i natten. Tyst!
Om så blir fallet så klipper jag busskortet, skäller ut hunden och kastar ut TV:n på studs!