Inlägg: 2371494
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: självklart måste hockey vara det primära man går och vill se/betalar för.
Fast hos vissa växer intresset fram sakta.Speciellt hos barn.
Så tar mamma farfar morbror pappa osv ett eller flera barn med sig på match och det är kul att se och göra saker runt om innan, under och efter match så kan ju hockeyintresset växa fram även där hockeykärleken inte brann vid första ögonkastet man går på match.
Strategiskt måste ju BIF värva morgondagens Brynässupportrar till klubbmärket i tid.
Fast hos vissa växer intresset fram sakta.Speciellt hos barn.
Så tar mamma farfar morbror pappa osv ett eller flera barn med sig på match och det är kul att se och göra saker runt om innan, under och efter match så kan ju hockeyintresset växa fram även där hockeykärleken inte brann vid första ögonkastet man går på match.
Strategiskt måste ju BIF värva morgondagens Brynässupportrar till klubbmärket i tid.
+ 1
Har visserligen inget emot eller någon fobi mot varesig clowner eller jonglörer, men folk går först och främst på hockey för att kolla på just hockey och den måste man givetvis marknadsföra stenhårt inför säsongsstarten. Särskilt eftersom man åter igen valde att ha väldigt få träningsmatcher i Gävle. Annars kan träningsmatcher också vara ett marknadsföringstillfälle.