Inlägg: 2371495
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Haha jag är faktiskt kvar som PP.
Vilken ära att representera HS 😅
Missade tyvärr förra mötet, där hade det nog varit viktigt att ligga på.
Men är det så att det inte blir någon bättring och folk känner att det är en viktig fråga så kan jag absolut ta på mig det ansvaret haha😉😂
Vilken ära att representera HS 😅
Missade tyvärr förra mötet, där hade det nog varit viktigt att ligga på.
Men är det så att det inte blir någon bättring och folk känner att det är en viktig fråga så kan jag absolut ta på mig det ansvaret haha😉😂
+ 4
Är du det så är du HS representant på mötet😉😉