Inlägg: 2371939
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
hahii: börjar läsa här nyss, beklämmande på många sätt, partiledardebatts-nivå…. och det är
Inte beröm… en del av det ”nya” Sverige ((nåja).
Stärker min tes att att inte ha sociala medier (förutom hockeysnack då), verkar framkalla dåliga egenskaper hos vissa, sorgligt.
Och säsongen har inte ens börjat, huuuah.
MEN på lördag smäller det, ska bli kul att se och läsa hockeykommentarer här utan personliga påhopp…, sa han lite naivt?
Inte beröm… en del av det ”nya” Sverige ((nåja).
Stärker min tes att att inte ha sociala medier (förutom hockeysnack då), verkar framkalla dåliga egenskaper hos vissa, sorgligt.
Och säsongen har inte ens börjat, huuuah.
MEN på lördag smäller det, ska bli kul att se och läsa hockeykommentarer här utan personliga påhopp…, sa han lite naivt?
+ 3
Den här sidan har faktiskt blivit värre än riksdagsdebatter. Vilken sandlådenivå människor kan nå.
Snart börjar säsongen. Kul med hockey! Spännande ifall vi får en till spelare eller ej.